slideshow 1

WYMIANA OLEJU (10W40 z beczki MOBIL lub MANOL) -GRATIS--- przy zakupie w naszym sklepie ---ZAPRASZAMY---

Karta Stałego Klienta

REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
„ KARTA STAŁEGO KLIENTA"  FIRMY „MARYS”


   POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Organizatorem programu jest F. H-U „ MARYS” od dnia 30-04-2014r.
  2. Miejsce programu: Stacja Paliw„ MARYS” w Moszczenicy 1021 k/ torów.
  3. Udział w programie może brać  osoba pełnoletnia posiadająca zdolność do czynności prawnych lub jednostka z osobowością prawną.
  4. Karta premiowa  jest kierowana dla stałych klientów firmy, którzy nie posiadają jakichkolwiek zaległości płatniczych wobec F.H-U „MARYS”.
  5. Program obowiązuje na okres 6 lat , F.H-U „MARYS” zastrzega sobie prawo do zmiany bądź uzupełniania warunków PROGRAMU tj. zmiany niniejszego Regulaminu lub do przerwania lub zawieszenia Programu w każdym czasie, o czym powiadomi na stronie http://www.marys.pl, oraz placówce za pośrednictwem ogłoszeń z 14-dniowym wyprzedzeniem.
  6. Klient  gromadzi punkty za zakupy zrealizowane tylko   na stacji paliw „MARYS” w Moszczenicy 1021, oraz usługi wykonane w naszej firmie ( Auto-serwis, Serwis opon,Stacja Kontroli Pojazdów) . Zgromadzone punkty Konsument zamienia wyłącznie na bony   wartościowe które może wymienić na towar/usługi/bar-dania znajdujący się na stacji   paliw   „MARYS” w Moszczenicy1021.
  7. Bony wartościowe nie wymieniamy na gotówkę.
  8. Karta nie jest przypisywana do nazwiska i nie będą pobierane dane osobowe, w razie utraty zniszczenia, uszkodzenia karty, punkty nie są przepisywane do nowej karty.
  9. karty są gratisowe przy usłudze lub zakupie towaru i paliwa


PRZYZNAWANIE PUNKTÓW

 

  1. Punkty są przyznawane gdy klient płaci gotówką lub kartą .
  2. Uczestnik może zdobywać punkty poprzez dokonywania zakupów na stacji paliw, barze, autoczęściach, tankowaniu paliwa oraz usługach Autoserwisu, Serwisu Opon i Stacji Kontroli Pojazdów.
  3. Punkty za dokonane zakupy zdobywa się wyłącznie po zgłoszeniu  kasjerowi o korzystaniu z karty przed zakończeniem transakcji zakupów.
  4. Jeżeli Konsument nie posiada karty w trakcie dokonywania zakupów lub z innych względów nie przekazał jej kasjerowi przed zakończeniem transakcji zakupów – nie otrzymuje punktów. Punkty za dokonane zakupy nie mogą być wpisane na konto Konsumenta na podstawie później okazanego paragonu fiskalnego czy faktury.
  5. Wszelkie reklamacje dotyczące ilości zapisanych punktów będą rozpatrywane przez organizatora w obecności konsumenta po przedstawieniu przez Konsumenta paragonu fiskalnego dotyczącego reklamowanej transakcji. Reklamację Konsument może składać w ciągu 7 dni od daty zakupów za pośrednictwem sklepu w którym dokonał transakcji.
  6. Informacje o zgromadzonych punktach Konsument uzyskuje każdorazowo po przyznaniu punktów. Informacja jest na wydruku. 
  7. Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.


  Przyznawanie punków odbywa się według następującego przelicznika:
    - za zakup i wielokrotność  30 zł paliwa*  = 10 pkt.   ( punktowane co 30 ,60, 90 zł itd.)
    - zakupy w sklepie od  10 zł = 10pkt.    np. 20 zł = 20 pkt. itd.     ( punktowane co 10 zł itd.)  
    - zakupy w auto częściach-  od 10 zł = 10 pkt.  np. 20 zł = 20 pkt. itd.    ( punktowane co 10 zł itd.)  
    - za naprawy w Auto serwisie co 50 zł = 50pkt.itd. ( punktowane co 50 zł itd.)
   - za  naprawy w Serwisie opon co 10 zł = 10 pkt.itd.(punktowane co 10 zł itd.) 

- za przegląd rejestracyjny sam. osobowego 1000 pkt,
- za przegląd rejestracyjny sam. osobowego z inst. LPG 1500 pkt


 .................
   ............   - .............
   -...............
   - ...............   


  Wymiana punktów na bony wartościowe:

  • Klient  zgromadzone punkty za zakupy zrealizowane na stacji paliw ”MARYS” w Moszczenicy 1021 zamienia na bon wartościowy.
  • Bon wartościowy może być wdrukowany po zebraniu min. 2000 pkt.
  • Konsument za otrzymany  bony wartościowy  może dokonać zakupu towaru/ zapłacić za usługę/ znajdującego się na stacji paliw „MARYS” w Moszczenicy1021.
  • Bon wartościowy jest  ważny od dnia następnego po wydrukowaniu przez okres 14 dni.
  • Przy braku wartości bonu wartościowego za wybrany towar ,można dopłacić gotówką, natomiast przy wyższej wartości bonu wartościowego niż towar, różnicy nie zwracamy.
  • Towar nabyty „Za bon wartościowy”  nie podlega zwrotowi i wymianie.


  WYKLUCZENIA Z UCZESTNICTWA

  1. Punkty nie są przyznawane klientom którzy dostają rabat w postaci obniżenia cen zakupów, oraz pracownikom stacji paliw „MARYS” w czasie pracy na stacji paliw.
  2. Punkty nie będą przyznawane osobą bądź firmom które mają zadłużenia wobec F.H-U „MARYS”
  3. Punktów nie przyznaje się  klientom którzy dokonują zapłaty odroczonej.
  4. Punkty nie są przyznawane na zakupy  tytoniu , papierosów , korzystania z myjni ciśnieniowej oraz odkurzacza sam.


Niniejszy regulamin dostępny na stronie internetowej http://www.marys.pl oraz na Stacji Paliw „MARYS” Moszczenica 1021.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROGRAMIE I ZBIERANIA PUNKTÓW GDYŻ NAPRAWDĘ WARTO!!!

* dotyczy benzyny PB95 , PB98 ,ON oraz gazu LPG

Karta stałego klienta

© MARYS Wszelkie prawa zastrzeżone.    Wykonanie Dev.net